۩ اطلاعات برای پارت ها ۩
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ درسی و آدرس morteza.bohlol.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آنتی ویروس Eset در سال های اخیر طرفدران بسیاری پیدا کرده اند به نحوی که در چندین سال جزء پرفروشترین آنتی ویروس های دنیا معرفی شد و همچنین در 2 سال پیاپی عنوان برترین آنتی ویروس را گرفت. نسخه جدید آنتی ویروس معروف شرکت Eset در حال آماده سازی می باشد و امروز نسخه آزماشی آن برای عموم منتشر شده است و سایت فوردانلودز این نسخه را جهت دانلود برای شما آماده کرده است.

ادامه مطلب
[ شنبه 5 آذر 1390برچسب:, ] [ 19:59 ] [ ۩۞۩ مرتضی بهلول ۩۞۩ ]

 ه گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هارد درايو ايكس‌اس سيستم بدون تهويه‌اي است كه 860 گرم وزن دارد و با همكاري طراح بلژيكي به نام سيلون ويلنز طراحي شده است.

اين درايو با USB كار كرده و اتصال توربو USB 2.O را برقرار مي‌كند كه سرعت ارسال و دانلود اطلاعات را نسبت به درايوهاي مشابه 30 درصد افزايش مي‌دهد.

به گفته معاون مديريت محصول و بازاريابي Freecom، با رشد انفجاري برنامه‌هاي وب 2 و رسانه‌هاي جديد، از عكس‌هاي ديجيتالي و ويديوهاي خانگي گرفته تا آهنگ‌هاي دانلود شده و برنامه‌هاي تلويزيوني، كاربران رايانه براي ذخيره اطلاعات با كمبود فضاي ذخيره‌سازي مواجه هستند.

بر اساس اين گزارش، هارد درايو ايكس‌اس در ظرفيت‌هاي 500 گيگابايت و يك ترابايت با قيمت‌هاي 79 و 109 يورو به بازار عرضه مي شود.

 

[ شنبه 5 آذر 1390برچسب:, ] [ 19:15 ] [ ۩۞۩ مرتضی بهلول ۩۞۩ ]

 سازنده رايانه ژاپني فوجيتسو اعلام كرد موفق شده سريع ترين پردازنده جهان براي ابر رايانه را با بيش از دو برابر سرعت سريع ترين پردازنده فعلي بسازد.

 

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نمونه اوليه واحد پردازشگر مركزي جديد يا CPU ساخت فوجيتسو با موفقيت به محاسبه با سرعت 128 ميليارد بار در ثانيه پرداخت كه 2.5 برابر سريع تر از بهترين پردازنده اينتل است.

به گفته سخنگوي فوجيتسو، اين شركت با كوچك كردن اندازه هر يك از مدارهاي مركزي، شمار مدارهاي هر تراشه را دو برابر كرد. نمونه اوليه اين تراشه از نظر مصرف انرژي بهينه بوده و مي تواند مصرف انرژي را به يك سوم مدلهاي فعلي فوجيتسو برساند.

بر اساس اين گزارش، فوجيتسو قصد دارد ظرف چند سال آينده CPU جديد را با نام كد «ونوس» در ابررايانه‌ها مورد استفاده قرار دهد.

سازندگان رايانه‌اي همچون IBM ، Cray و اينتل در رقابت براي ساخت CPU سريعتر هستند.

[ شنبه 5 آذر 1390برچسب:, ] [ 19:12 ] [ ۩۞۩ مرتضی بهلول ۩۞۩ ]

 

 
چندی است که بازار رقابت بر سر تعداد هسته از سی پی یو به کارت های گرافیک هم کشیده شده است و شاهد ظهور نسل دو هسته ای کارت های گرافیک در این بازار هستیم. حال انویدیا با جی تی ایکس ۵۹۰ به رجزخوانی پرداخته و در این میدان همآورد می طلبد.
 
۱۰۲۴ هسته CUDA و ۹۴ ROP و ۳ گیگابایت رم GDDR5 برای تان چه معنی می تواند داشته باشد؟ خب، این ارقام برای یک گیمر حرفه ای و یا خوره کارت گرافیک به معنی حضور دو روح GTX 580 در یک بدن است. البته به دلیل محدودیت های تامین نیرو ، هر یک از این دو کارت به هم پیچیده با سرعتی پایین تر از سرعت معمول کارت گرافیک GTX580 کار می کنند. و به همین ترتیب سرعت کلاک هر بک از هسته های کارت گرافیک جدید هم کاهش یافته و به ۶۰۷ مگاهرتز رسیده است. در نتیجه این کارت با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز کار سایه زنی (shader) را انجام می دهد. سرعت کلاک رم ۳ گیگابایتی این کارت هم ۳.۴ گیگاهرتز است.


ادامه مطلب
[ شنبه 5 آذر 1390برچسب:, ] [ 18:39 ] [ ۩۞۩ مرتضی بهلول ۩۞۩ ]

 باستان کامپیوتر نماینده رسمی کمپانی Ultrackerتایوان در ایران می باشد محصولات این کمپانی یکی از بهترین برندهای تایوان در زمینه DVR REAL می باشد این کمپانی با بیش از 10 سال سابقه ، به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای استندلونهای H.264 REAL تولید می کند . محصولات این کمپانی دارای نرم افزار قوی با قابلیت بالا و کارایی آسان برای کاربران را دارا می باشد . این کمپانی دارای تمام استاندارهای جهانی از اروپا –آمریکا – روسیه و ژاپن می باشد. و در بیشتر کشورهای جهان نماینده دارد. مزایا و امتیازات این برند: 1-قیمتی کاملا" رقابتی با تمام استندلونهای تایوانی REAL در بازار ایران. 2- دارای مدلهایی با سایز کوچک و قابل نصب در پشت مانیتور و همچنین مدلهایی با داشتن keyboard به همراه آن. 3- ساپورت هارد 2 ترا . 4- دارای خروجی dvi برای مانیتور. 5 - قابلیت انتقال تصویر روی موبایل و ipad. 6- دارای نرم افزاری قدرتمند و مدیریتی و قابلیت ساپروت Touch screen .

[ شنبه 5 آذر 1390برچسب:, ] [ 18:36 ] [ ۩۞۩ مرتضی بهلول ۩۞۩ ]

طنز جدید پ ن پ

میخوایم بریم خونه ی جدیدمون ، مامانم میگه این همه اثاثو باید با کامیون ببریم ؟!!

میگم : پـَـــ نــه پـَـــ راست کلیک کن ، کات شون  کن ، برو تو خونه جدیده پیست کن !

++++++++

رو دیوار مارمولک بود،داداشم دیده میگه مارمولکه؟

پـَـــ نــه پـَـــ سوسماره معتاد شده به این روز افتاده ببین عبرت بگیر !

++++++++

رفتم ساندویچی..نوشابه آورده ..میگه نی بذارم؟؟

پـَـــ نــه پـَـــ فلوت بذار !

++++++++

دیروز رفتم نون بربری گرفتم اومدم خونه بابام گفت نون بربریه؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ بیسکویت خانوادست !

++++++++


ادامه مطلب
[ شنبه 5 آذر 1390برچسب:, ] [ 18:28 ] [ ۩۞۩ مرتضی بهلول ۩۞۩ ]

 استفاده از کامپیوترهای رومیزی در شبکه، امری اجتناب ناپذیر است. این کامپیوترها در معرض تهدیدات امنیتی از طریق اینترنت، ایمیل، دیسکهای USB و ... بوده و در بسیاری از موارد که ویروسها در شبکه قابل پخش هستند، به صورت مضاعف در معرض خطر قرار می گیرند. همچنین کامپیوترهای شبکه، در معرض خطر هکرها بوده و ممکن است اطلاعاتی از آن به سرقت برود و یا اینکه باعث خرابی اطلاعات شوند.

 
Avira AntiVir® Professional آنتی ویروس جامع برای کامپیوترهای رومیزی ویندوز و یونیکس در شبکه بوده و آنها را در مقابل کلیه تهدیدات امنیتی ویروسها، کرمها، تروجانها، هکرها و... محافظت می کند. تنظیمات و مدیریت آنتی ویروس از طریق کنسول مدیریتی آویرا (SMC) نیز به صورت متمرکز و یکپارچه در کل شبکه قابل انجام می باشد.
 
آنتی ویروس آویرا فوق العاده سبک و قدرتمند بوده و هیچگونه سربارگذاری روی سیستمها ندارد. با استفاده از تکنولوژی AHeAD ، این محصول قادر به شناسایی ویروس های ناشناخته جدید می باشد. امیدواریم از دانلود رایگان آنتی ویروس Avira لذت ببرید.
 

ادامه مطلب
[ جمعه 4 آذر 1390برچسب:, ] [ 21:14 ] [ ۩۞۩ مرتضی بهلول ۩۞۩ ]

 نرم افزار آنتی ویروس AVG یکی از ساده ترین و در عین حال قوی ترین آنتی ویروس ها و سیستم های امنیتی موجود در حال حاضر است. هرچند شاید در رتبه بندی جهانی جایی در صدر جدول نداشته باشد اما با امکانات خوب خود سهم قابل توجهی از کاربران به این آنتی ویروس اعتماد کرده اند. این نسخه که شما از سایت دانلود رایگان دریافت خواهید کرد نسخه رایگان ضد ویروس AVG است که در زیر امکانات آن را برای شما تشریح می کنیم. امیدواریم از دانلود آنتی ویروس AVG رایگان لذت ببرید.

 


ادامه مطلب
[ جمعه 4 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:36 ] [ ۩۞۩ مرتضی بهلول ۩۞۩ ]

 ماوربورد ASUSمدل P5Q یکی از مادربوردهای جدید بازار است که به تازگی وارد ایران شده که از محصولات جدید شرکت ASUS می باشد . این مادربورد از چیپ P45 که از جدید ترین چیپهای ساخته شده اینتل است بهره می برد و دارای مشخصات زیر است  :

Intel® P45 chipset  / DDR2 1200 up 16GB/PCI Express 2.0/ CPU Type: Quad-core / Core 2 Extreme / Core 2 Duo /FSB:1600/1333MHz  / Audio:8 Channels /IEEE 1394.
قیمت : 162000تومان





 


ادامه مطلب
[ جمعه 4 آذر 1390برچسب:, ] [ 12:55 ] [ ۩۞۩ مرتضی بهلول ۩۞۩ ]

 کارت گرافیک 4850 HD از جدیدترین محصولات شرکت AMD/ATI است که در آینده نزدیک با برند HIS وارد بازار خواهد شد. در  تستهای گرفته شده این کارت گرافیک از Geforce 9800GTX نیز قویتر نشان داده است  در حال حاضر  geforce 9800gtx قیمتی حدود 380 هزار تومان در بازار دارد گفتنی است که قیمتی که برای این کارت گرافیک یعنی HIS 4850 در نظر گرفته شده زیر 300 هزار تومان است که نشان دهنده قیمت بسیار مناسب این کارت گرافیک پر قدرت است . این کارت گرافیک دارای مشخصات زیر می باشد : 
 Core clock : 625MHz / Memory Clock : 512MB GDDR3 / Interface PCI Express 2.0 x16 / Memory Interface : 256-bit

















ادامه مطلب
[ جمعه 4 آذر 1390برچسب:, ] [ 12:52 ] [ ۩۞۩ مرتضی بهلول ۩۞۩ ]

 این مادربورد که قابلیت ساپورت رم های DDR2 و DDR3 را دارد از محصولات شرکت MSI بوده و  دارای مشخصات زیر است : 
Intel® P35 Express Chipset + ICH9 /DDR2 800 DDR3 1066 up to 4GB 1 PCI Express x16 & 3 PCI Express x1 4+1 SATA2 3Gb/s Supports /Gigabit LAN MSI /Zero Noise Heatsink مادربورد MSI  P35 NEO COMBO را می توان ارزان ترین مادربورد DDR3 ساپورت در بازار نامید که قابلیت ساپورت رم های DDR2 را هم دارد این مادربورد به تازکی توسط شرکت رایان بدر به بازار آمده است.
قیمت : 120000تومان 

 

















 


ادامه مطلب
[ جمعه 4 آذر 1390برچسب:, ] [ 12:45 ] [ ۩۞۩ مرتضی بهلول ۩۞۩ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 5449
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

JavaScript Codes

دريافت كد بازي آنلاين تصادفي


اس ام اس
 


دريافت کدهاي جاوا براي وبلاگ شما

گسیختن